Friday, March 11, 2005

KAEDAH DAN KOS RAWATAN.

KAEDAH RAWATAN DAN URUTAN DAZELMAN

A) URUTAN BADAN
-
RM 300.00 untuk 3 kali rawatan pertama ( 1 ++ jam setiap sessi )

BERTUJUAN untuk membuang angin dalam badan, membetulkan kedudukan jaluran otot-otot badan, merehatkan badan yang letih/lesu dan sebagainya.

Urutan badan terbahagi kepada dua posisi rawatan iaitu dalam posisi meniarap dan posisi terlentang.

1). Posisi Meniarap

Urutan dimulakan di bahagian tapak kaki, seterusnya betis, peha, punggung, pinggang, belikat, tulang kipas, keseluruhan bahagian tangan, bahu, belakang leher, dan akhir sekali di bahagian kepala.

2) Posisi Terlentang

Urutan bermula dibahagian tepi tumit dan tepi tapak kaki, seterusnya buku lali, betis hadapan, lutut, peha dan buah zakar (untuk mengambil urat di bahagian perut). Seterusnya dibahagian ari-ari, perut, dada, dahi, kelopak mata, muka (meliputi bahagian pipi membawa kebawah telinga.

Rawatan ini memerlukan 3 hari rawatan berturut-turut ( Mengikut Temujanji ),ini adalah kerana rawatan ini mengandungi kaedah PEMBUKAAN, PERMAINAN URAT dan PENUTUP.

Setiap sessi rawatan mengambil masa lebih dari 1 jam.

RM 150.00 untuk 1 kali rawatan ulangan ( 1 ++ jam )

Rawatan ini hanya melalui tempahan dan setiap tempahan adalah dikenakan pembayaran ½ wang pendahuluan untuk mendapatkan penetapan tarikh dan masa rawatan dan bakinya perlu dibayar pada hari pertama rawatan.


B) URUTAN TENAGA BATIN
- RM 650.00 untuk 3 kali rawatan pertama ( 1 ++ jam )
(Beserta 4 biji Jamu Dazelman untuk penggunaan selama 1 bulan)

BERTUJUAN untuk memulihkan kembali tenaga batin lelaki, pancutan kurang matang,memanjangkan tempuh masa persetubuhan, dan yang berkaitan dengannya, dengan cara urutan pada hampir keseluruhan badan dan keseluruhan bahagian zakar yang berkaitan dengan urat-urat tenaga kelakian.

Rawatan ini memerlukan 3 HARI rawatan berturut-turut ( Mengikut Temujanji ), ini adalah kerana rawatan ini juga mengandungi kaedah PEMBUKAAN, PERMAINAN URAT dan PENUTUP.

Setiap sessi rawatan mengambil masa lebih dari 1 jam.

RM 180.00 untuk 1 kali rawatan ulangan ( 1 ++ jam )
(Tanpa Jamu Dazelman)

Rawatan ini hanya melalui tempahan dan setiap tempahan adalah dikenakan pembayaran ½ wang pendahuluan untuk mendapatkan penetapan tarikh dan masa rawatan dan bakinya perlu dibayar pada hari pertama rawatan.

C) RAWATAN DAN URUTAN PENAMBAHAN SAIZ ZAKAR
- RM 850.00. 1 kali rawatan sahaja ( 2 jam maksimum )

- 1 kali rawatan sahaja yang diperlukan.

Peralatan yg dibekalkan kpd pelanggan ialah,

- 1 set Pam Vakum

- 1 unit alat tuaman

- 1 unit Getah pengikat

- 2 botol minyak Dazelman untuk penggunaan 1 bulan sahaja

- 4 biji Jamu Dazelman untuk penggunaan 1 bulan sahaja

- 2 jam rawatan (Maksimum) beserta dengan tunjuk ajar cara rawatan .

Dalam masa lebih kurang 2 jam ini rawatan akan bermula dengan kaedah pemakanan Jamu Dazelman, cara-cara pemasangan Pam vakum serta penjagaannya diikuti dengan rawatan tuaman, urutan dan penggunaan Pam Vakum.

Didalam masa 2 jam rawatan ini, anda juga akan diajar cara-cara keseluruhan rawatan ini kerana rawatan ini memerlukan pengamalan harian sehingga anda mencapai saiz yang anda kehendaki kerana ianya berkaitan dengan proses pengembangan tisu-tisu dalam zakar anda, seperti dalam proses SUKAN BINA BADAN.

Adalah diingatkan bahawa proses rawatan ini tidak akan mendatangkan hasil yang memuaskan sekiranya salah satu dari cara rawatan ini tidak dibuat iaitu:

1) Pemakanan Jamu Dazelman dalam 1 minggu cuma satu biji sahaja.

Tujuan pemakanan Jamu Dazelman ini bertujuan untuk menjaga otot-otot, tisu-tisu dan segala urat didalam batang zakar supaya ianya tidak mudah tercedera semasa penggunaan Pam Vakum nanti. Jamu ini juga diberikan dengan tujuan untuk membantu menegangkan batang zakar ketika proses rawatan ini kerana zakar yang tegang adalah lebih kuat menahan sedutan dari Pam Vakum dan memudahkan penyusunan urat semasa proses urutan keatas batang zakar.

2) Tuaman – Bertujuan untuk melegakan urat-urat batang zakar supaya memudahkan dan mengurangkan tekanan semasa proses urutan dan pengepaman kelak.

3) Minyak Urut Zakar Dazelman adalah minyak yang diproses sendiri dan ianya mengandungi gabungan minyak Dhob, minyak Ikan Belacak dan ramuan akar-akar kayu terpilih yang kemudiannya diproses dan ditapis bersih dengan cara tradisional.Saya tidak mengesyorkan penggunaan minyak yang lain kerana cuma minyak ini sahajalah yang digunakan oleh pelanggan-pelanggan saya yang memang terbukti keberkesanannya. AWAS!!! MINYAK DAZELMAN YANG ASLI HANYA BOLEH DIDAPATI DI DAZELMAN ENTERPRISE DI SENTUL PASAR, KUALA LUMPUR, JUGA DI LARKIN PERDANA, JOHOR BAHRU DAN DI ARAU, PERLIS SAHAJA.

4) Urutan – Akan diberi tunjuk ajar tentangnya semasa rawatan kelak.

5)Pam Vakum – Alat ini adalah berguna untuk proses untuk mengembangkan dan memanjangkan batang zakar dengan fungsinya menyedut keseluruhan batang zakar secara berdikit-dikit hingga ketahap maksimum. Cara Dazelman menggunakan peralatan ini adalah berbeza dengan cara yang disyorkan oleh penjual pam vakum yang berada dipasaran.

Adalah diingatkan bahawa pihak Dazelman agak sukar untuk mengambil mana-mana pelanggan yang sudah biasa menggunakan pam vakum dalam jangkamasa yang lama kerana mereka akan mengalami kerosakan pada urat dan seandainya mereka mengambil juga rawatan ini, kebiasaanya akan mengambil masa yang agak lama untuk mendapat hasilnya.Penggunaan pam vakum sahaja tanpa “warm up” dan cara pertahanan yang lain sedikit sebanyak akan mendatangkan kemudaratan.Oleh itu dapatkanlah rawatan, mengetahui cara-cara dan rahsia rawatan daripada kami.

RM 100.00 untuk 1 kali rawatan sahaja.**( Ulangan–Ikut Permintaan )
( Rawatan ulangan mengambil masa 1 ++ jam )

Rawatan ini adalah melalui tempahan dan setiap tempahan akan dikenakan pembayaran ½ wang pendahuluan untuk mendapatkan penetapan tarikh dan masa rawatan dan baki bayaran hendaklah dibuat pada hari pertama rawatan.


HARGA RAWATAN DALAM PAKEJ

PAKEJ RAWATAN ‘A’
URUTAN BADAN DAN URUTAN TENAGA BATIN
RM 800.00

- Didalam pakej rawatan ini, 3 hari berturut-turut diperlukan.Setiap sessi akan mengambil masa 1 jam lebih.

- JAMU DAZELMAN akan diberi sebanyak 4 biji untuk penggunaan selama sebulan.

- Rawatan adalah meliputi urutan dikeseluruhan bahagian badan dan juga keseluruhan bahagian zakar seperti yang telah saya nyatakan dalam penerangan Rawatan Urutan Badan dan Rawatan Urutan Batin.

RM 280.00 (ULANGAN 1 kali rawatan / 1 ++ jam)

Rawatan ini adalah melalui tempahan dan setiap tempahan akan dikenakan pembayaran ½ wang pendahuluan untuk mendapatkan penetapan tarikh dan masa rawatan dan baki bayaran hendaklah dibuat pada hari pertama rawatan.


PAKEJ RAWATAN ‘B’
URUTAN BADAN DAN URUTAN PENAMBAHAN SAIZ ZAKAR.
RM 950.00 ( 2 ++ jam )

- Didalam pakej rawatan ini, 3 hari berturut-turut diperlukan.Pada hari pertama dan kedua rawatan akan mengambil masa 1 jam lebih dalam setiap sessi (Penumpuan akan diberikan kepada Urutan Badan pada keseluruhannya dan serba sedikit rawatan untuk penambahan saiz).Pada masa/hari ke 3 penumpuan sepenuhnya akan diberikan pula kepada Rawatan Penambahan Saiz, ini akan mengambil masa selama lebih kurang 2 jam rawatan (maksimum).

- Peralatan seperti yang diperuntukkan untuk Rawatan Penambahan Saiz juga akan diberikan terus kepada pelanggan pada hari ketiga rawatan iaitu semasa Rawatan Penambahan Saiz dibuat.

RM 250.00 ( ULANGAN 1 kali rawatan / 1 ½ jam )

Rawatan ini adalah melalui tempahan dan setiap tempahan akan dikenakan pembayaran ½ wang pendahuluan untuk mendapatkan penetapan tarikh dan masa rawatan dan baki bayaran hendaklah dibuat pada hari pertama rawatan.


PAKEJ RAWATAN ‘C’
URUTAN TENAGA BATIN DAN URUTAN PENAMBAHAN SAIZ
RM 1150.00

- Didalam pakej rawatan ini, 3 hari berturut-turut di perlukan.Pada hari pertama dan kedua rawatan akan mengambil masa 1 jam lebih dalam setiap sessi (Penumpuan akan diberikan kepada Urutan Tenaga Batin pada keseluruhannya dan serba sedikit rawatan untuk penambahan saiz).Pada hari ke 3 penumpuan sepenuhnya akan diberikan pula kepada Rawatan Penambahan Saiz, ini akan mengambil masa lebih kurang 2 jam rawatan (maksimum).

- Peralatan seperti yang diperuntukkan untuk Rawatan Penambahan Saiz juga akan diberikan terus kepada pelanggan pada hari ketiga rawatan iaitu semasa Rawatan Penambahan Saiz dibuat.

RM 280.00 (ULANGAN 1 kali rawatan / 1 ½ jam )

Rawatan ini adalah melalui tempahan dan setiap tempahan akan dikenakan pembayaran ½ wang pendahuluan untuk mendapatkan penetapan tarikh dan masa rawatan dan baki bayaran hendaklah dibuat pada hari pertama rawatan.


PAKEJ RAWATAN ‘D’
URUTAN KESELURUHAN.
RM 1,300.00

- Didalam pakej keseluruhan ini, 3 hari berturut-turut diperlukan.Pada hari pertama dan kedua rawatan, Urutan Badan akan digabungkan dengan rawatan Urutan Tenaga Batin dan serba sedikit rawatan untuk penambahan saiz,ini akan mengambil masa lebih dari 1 jam setiap sessi.Rawatan Penambahan Saiz akan dibuat sepenuhnya pada hari ketiga dan sessi rawatan ini mengambil masa selama 2 jam (maksimum).

- Peralatan lengkap untuk rawatan Penambahan Saiz juga akan diberikan kepada pelanggan pada hari terakhir rawatan.

RM 430.00 (ULANGAN 1 kali rawatan)

Rawatan ini adalah melalui tempahan dan setiap tempahan akan dikenakan pembayaran ½ wang pendahuluan untuk mendapatkan penetapan tarikh dan masa rawatan dan baki bayaran hendaklah dibuat pada hari pertama rawatan.

RAWATAN BERJABAT ( ATAS PERMINTAAN )

ATAS PERMINTAAN PELANGGAN KAMI, KINI KAMI MEMPERKENALKAN RAWATAN BERJABAT.
RAWATAN INI HANYA DILAKUKAN PADA BAHAGIAN PANGGKAL PEHA,URAT BUAH
ZAKAR YANG BERSAMBUNG KEPERUT / PINGGANG, LUBANG CINCIN, BATANG /
KEPALA ZAKAR DAN PERSEKITARANNYA SAHAJA TERMASUK PERUT.
IANYA ADALAH BERTUJUAN UNTUK MEREDAKAN KETEGANGAN OTOT AKIBAT AKTIVITI
HARIAN DAN PEMAKANAN.
RAWATAN INI TIDAK MENGAMBIL MASA YG PANJANG CUMA DLM ANGGARAN 30 MINIT
SAHAJA.
KOS RAWATAN INI IALAH RM 70.00.( Untuk tawatan ini pelanggan disyorkan supaya mengambil 1 biji Jamu Dazelman untuk kesan yang lebih baik )

15 Comments:

At Wednesday, June 01, 2005 11:17:00 PM, Anonymous Anonymous said...

erm..xde ke diskaun utk kaedah pembesaran dan pemajangan tuu..

 
At Sunday, July 16, 2006 11:11:00 AM, Anonymous Anonymous said...

dah tua tua nanti sure susah nak jaga kalau beso sangat

 
At Monday, March 12, 2007 9:45:00 PM, Anonymous the Man said...

name laks kalo tue2 susah nak jage??
tapi lagi senang kalo unsteam kecik
tapi bile steam naik lebih sekali ganda kan, so x la rimas sngt pakai underwear..huhu

 
At Sunday, July 22, 2007 9:39:00 PM, Anonymous hasbullah_67 said...

MAAF DIATAS SEGALA KESULITAN...
WEBSIDE YG TERKINI UNTUK DAZELMAN IALAH http://groups.yahoo.com/group/lelakidazelman SAHAJA. SEMUA INFO BERKENAAN DAZELMAN ADA DISANA. ATAU BOLEH TERUS MENGHUBUNGI SAYA HASBULLAH BIN IBRAHIM 019-3081983
TERIMAKASIH

 
At Monday, August 20, 2007 9:21:00 AM, Anonymous Anonymous said...

kito pun ada ubat nak kasi besor kat sabah ni oii.bleh urut sndri mau macam mana besor.x susah sangat,confirm x menyesal tapi pokcik tu x panjang lagi hayatnya oiii...ko org cepat lak cari DRIVER BAS PAPAR-K.K.Dazelman boleh jv ngan pocik ni,dari KL pun dah sampai cni.

 
At Monday, August 20, 2007 9:21:00 AM, Anonymous Anonymous said...

kito pun ada ubat nak kasi besor kat sabah ni oii.bleh urut sndri mau macam mana besor.x susah sangat,confirm x menyesal tapi pokcik tu x panjang lagi hayatnya oiii...ko org cepat lak cari DRIVER BAS PAPAR-K.K.Dazelman boleh jv ngan pocik ni,dari KL pun dah sampai cni.

 
At Tuesday, September 25, 2007 11:36:00 AM, Blogger KANTOI said...

KALU ADA YG MAU BESARKAN KOTE DAN TANPA KOS MAHAL LEH CUBA NGAN SAYA,CUMA 20 MINIT SAJA

 
At Friday, June 06, 2008 1:40:00 AM, Anonymous Anonymous said...

Bagilah maklumat selengkapnya kantoi jangan main main. siapa tak nak batang besar kan? tapi bila dah besar harap guna untuk bini saja jangan beri pada yang tak sepatutnya. KANTOI sila bagi maklumat untuk dihubungi.

 
At Wednesday, May 20, 2009 5:54:00 PM, Anonymous Anonymous said...

ahahahaha.no need to urut2 sgala jz pump aned eat obat sja.mbesarkn sama dengan angkat berat..saya membesarkn batang dengan mengunnakn pump dan pil sahaja no need buang duit untuk buat rawtan.lagi bagus beli barangan dapur sajee....khkhhkhkhkhkhkh

 
At Sunday, August 09, 2009 4:51:00 AM, Anonymous Anonymous said...

penipu besar en hasbullah ni, hati2 lah sebelum duit anda di kebas oleh si penipu ni. batang saja besar tapi takde akal. kebas duit org sampai belas2 ribu. mungkin kau terlepas di dunia hasbullah, tapi tidak di akhirat.

 
At Monday, August 10, 2009 11:34:00 PM, Blogger zeus said...

betol ke tipu? sapa2 yang pernah ikuti rawatan ni?

 
At Friday, October 02, 2009 8:47:00 AM, Anonymous Anonymous said...

zeus, confirm dia ni penipu yang licik.muka saja baik tapi hati busuk.
batang besar tapi makan duit haram

 
At Saturday, October 24, 2009 5:00:00 AM, Blogger Rahsia Cantik Menawan Dalam 3 Minit said...

betul k dia tipu,apa bukti dia tipu ? tu kalu ada masalah zakar. kalu ada masalah kulit,cm muka jerawat,sila la layari blog saya untuk dapatkan penawarnya...comfirm tk tipu

 
At Friday, November 20, 2009 8:40:00 PM, Blogger John said...

masih ada lagi rawatan pembesara/pemanjangan zakar oleh Dazelman? Saya berminat, tapi nak tahu ada lagi tak sebab website ni dah lama x update.

 
At Sunday, March 21, 2010 9:26:00 AM, Blogger muscleviper said...

nice cock you have. can i be your friend?

my blog is

http://manloveock.blogspot.com
www.bigmuscle.com/~musclegap

 

Post a Comment

<< Home